Reklama i multimedia

Tytuł zawodowy: Technik organizacji reklamy Cykl kształcenia: 2 lata - 4 semestry

Technik organizacji reklamy to zawód nowy, obecnie bardzo popularny zwłaszcza wśród ludzi młodych. Wymaga łączenia w sobie, między innymi, wiedzy ekonomicznej, plastycznej, psychologicznej, lingwistycznej i informatycznej. Słuchacze mają duże możliwości zdobycia wiedzy i umiejętności praktycznych potrzebnych do prowadzenia działalności promocyjnej instytucji i firm. Zdobywają profesjonalną wiedzę informatyczną w zakresie grafiki komputerowej. Po ukończeniu szkoły absolwent posiada umiejętności obejmujące: przygotowanie ofert handlowych z zakresu sprzedaży usług reklamowych, tworzenia scenariuszy reklamy radiowej i TV, stosowania różnorodnych technik reklamy wizualnej, organizacji sesji filmowych, fotograficznych, public relations, wystaw, pokazów, testowania projektów i przekazów reklamowych. Przygotowany jest do pracy na stanowiskach: agenta reklamowego, copywritera, art designera, account menagera, specjalisty d/s marketingu, reklamy, organizatora działań promocyjnych.

Perspektywy zatrudnienia: absolwent może podejmować pracę w agencjach reklamowych, agencjach Public Relations, biurach reklamy prasy, radia i telewizji oraz w działach reklamy i marketingu firm, agencjach scenariuszowych i graficznych.

Przedmioty:

  • Podstawy ekonomii
  • Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw
  • Marketing
  • Elementy towaroznawstwa
  • Psychologia reklamy
  • Public relations
  • Organizacja reklamy
  • Prawo, etyka i kultura zawodu
  • J. angielski/niemiecki
  • Rysunek i liternictwo
  • Historia sztuki i reklamy
  • Pracownia techniki reklamy
  • Grafika komputerowa
  • Techniki poligraficzne
  • Fotografia reklamowa
  • Zajęcia specjalizujące
  • Podstawy przedsiębiorczości
  • Praktyki zawodowe